14 Nisan 2015 Salı

BEN DE ARI GİBİ ÇALIŞMAYA BAŞLADIM


Hava ısınmaya başladı.
Arılar hızla çoğalıyor.
Verilen ham petekler işleniyor.
Bu yıl ham petek ve işlenmiş petek sorunum yok.
2015 kraliçelerim doğdular.



Verdiğim ham peteği işlemişler.
Kraliçe,gözlere yumurtaları dizmiş.
Kısa süre içinde ballık istiyor.


Bu koloniye ham petek verdim.




Bala çalışacak kolonileri eşitlemeye çalışıyorum.
İki koloniye kıyamadım,ballık ekledim.
Bir hafta içinde,bala çalışacak kolonilerin çoğuna ballık eklenir.




Koloni 8 çerçeve olunca,ham petek veriyorum.
Bu yıl ham petek almadım.
Geçen yıl fazla koloni ile çalışmıştım.
Elimde çerçevelere takılmış,işlenmemiş ham petek kalmıştı.
8 çerçeveden sonra geçen yıldan kalan ham petekleri,kolonilere vererek işletiyorum.
Bu yıl işlenmiş(kabartılmış )petek sorunum da yok.
Gözlerinden hiç yavru çıkmamış,işlenmiş peteklerim var.

                                             
                                                 Satılan kolonilerin,kovanları temizlendi.


Hiç yorum yok: