12 Nisan 2015 Pazar

ARI SATIŞI DEVAM EDİYOR


Daha önceden sözünü verdiğim koloniler teslim edildi.


Kraliçe 2014 doğumlu.



Kolonilerin yeni sahipleri.





Alıcının,satıcıya güvenmeme sorunu olduğunu hissettim.
Aktarma işini ben yaptım.
Her çerçeveyi,kovandan çıkarıp alıcıya gösterdim.
Bir koloninin aktarma işi bitince,"Hocam,koloni çok şahane"dediler.
Güvenmeme sorununu itiraf ettiler.
Kolonilerin aktarma işi bitince,çok memnun kaldıklarını söylediler.
Alıcının,aldığı kolonilerden memnun olması,beni de memnun etti.






Daha önceden verdiğim ham petekleri işlemeye başlamışlar.
Bazı koloniler ballık istiyor.
Kolonilerde yiyecek sorunu başlamış.


                                                              Kovanları aktarırken misafirlerde izledi.


Derya,Damla,dikkatle bizi izliyor.





Necati Bey,resim çekiyordu.
Bu resmi çekince "tamam yakaladım"dedi.


Öğleyin de kolonileri aktardık.
Akşam üzeri alıp,gittiler.


Hiç yorum yok: