20 Mart 2012 Salı

KOVAN TABANLARINI POLEN ÇEKMECELİ YAPIYORUM

Hava ısınınca kendime bir uğraş buldum.
Kovanların bazılarında polen çekmecesi yoktu.
İşlerimi kolaylaştıracak bir makine aldım.
Kovan tabanı için gerekli malzemeleri aldım.
Bu gün polen çekmeceli tabanları yapmaya başladım.


 Yeni aldığım makineyi kullanmaya başladım.Bundan sonra marangozu daha az ziyaret edeceğim.
  Çerçevelerimi kendim yapacağım.Mini kovanlarımı kendim yapabileceğim.











 Bugün yaptığım polen çekmeceli kovan tabanı.Bu tabanları ballıkların altına koymak yeterli.Başka işleme gerek yok. Bundan sonra kovan sıkıntısı çekmeyeceğim.Kovan aramama gerek kalmayacak.


 Dün Halil Bey'in çiftliğine gittim.Halil Bey yeni aldığı kovanlarını boyuyordu.Yeni sezona hazırlık yapıyor.Halil Bey içecek ikram etti.Biraz sohbetten sonra oradan ayrıldım.



 Marangozum Harun Usta.Kovan yapımını hızlandırmış.Arıcının verdiği ölçülere göre kovan yapıyor.Kışın yaptığı kovanlar satışa hazır durumda bekliyor.






 Harun ustanın yaptığı polen çekmeceli kovanlar.


2 yorum:

murat (erkan) dedi ki...

abi çalışmalrından dolayı seni tebrik ediyorum insanın uygulamalı oalrak bişeyelr yapması ve istedigi sonuçları göremsi gerçekten güzel polen tuzakalrı gereçekten güzel olmuş abi kafama taklılan makinanın fiyatı bende ona benzer bir makina arıyroum aslında nerden temin ettiğinizi yazarsanız sevinirim sağlıcakal kalın .

zeynuğu dedi ki...

Merhaba,

Teşekkür ederim.

http://www.globalteknik.com/
Buradan araştır.400 liraya yakın.
İyi çalışmalar.