7 Mayıs 2010 Cuma

OĞULA DEVAM


Bugün şehirdeydim.Eşim telefon etti,oğul çıktığını haber verdi.Oğulun hangi kovandan çıktığını görememiş.

Oğulu kovana aldım,arılığa yerleştirdim.
Kat atılmayan kovanlar bile oğula yönelmişler.Oğula yönelmiş4 kovanda ana memelerini temizledim.Bakalım oğul çıkmasını engelleyebilecekmiyim.

Dün Enver Öner Bey gelmişti.Arıların oğula yöneldiğini,oğulun çıkmasını nasıl önleyebileceğimi sordum.
Enver Bey,''Oğula yönelen kovanda meme temizliği yapılsa bile, oğulu önlemek zor'' dedi.
Dün çıkan oğul yumurtaya başlamış.Kat atılmayan kovanlardan kapalı yavrulu çerçeveler alarak yeni oğullara verdim.Niyetim bu oğulları bal akımına güçlü olarak girmelerini sağlamak.


Bu oğul,2010 yılının 3. oğulu.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Şenol hocam,selamlar oğullarınız hayırlı olsun.Sağlıcakla kalın.

ARICISERKAN67 dedi ki...

selamunaleykum....

Maşallah kuvvetli bir oğula benziyor.İnşallah bala yetişir.Enver beyinde dediği gibi oğula meyillenen kovanı vazgeçirmek gerçetende zor oluyor ben bayaa uğraştım.

Kolay gelsin çalışmalarınızda başarılar....