9 Mayıs 2010 Pazar

AKŞAM GEZİSİ





Akşam üzeri saat 18.30 da arkadaşlar geldiler.

Geçte olsa,arkadaşlarla birlikte ilçemizde bulunan, Mustafakemalpaşa Şelalesi'nin
yukarısında, orman içindeki alabalık tesislerine gittik.

Alabalık tesisleri,benim bahçeme göre daha serindi.
Tereyağı ile pişirilen balıklarımızı yedik.


Geçte olsa bugünkü yorgunluğumuzu birazcıkta olsa üzerimizden attık.
Bugün çıkan oğul.
Arılıktaki meyve ağaçlarına melisa sürdüm ama oğul benim bahçedeki ağaçları beğenmedi. Oğul komşunun bahçedeki ağaca kondu.

Ağacın altına bir örtü serdim.Kovanı oğulun bulunduğu dalın altına bezin üzerine koydum.Daldaki oğulu kovana silkeledim.Arıların hepsi kovana girince,kovanı arılıktaki yerine taşıdım.

Bal gelmeye başladı.

Bu çerçeve üzerinde ana yumurtlamaya yer arıyor.

Aldığım oğullardan üçüncüsü.Ana yumurtaya başlamış.
Bu yıl toplanan polenler.
Şimdi gelen polenler kahve renkli.Kahve renkli polenin hangi bitkiye ait olduğunu bilmiyorum.


2 yorum:

Mustafa Soylu dedi ki...

oğullar hayırlı olsun. kahve rengi polenler tirfilde kanımca.

AKOL Arıcılık dedi ki...

propolisolmasın çok dikkat edlmeden ayrılamaya bilir abi