11 Mayıs 2008 Pazar

İKİ YILDIR ALDIĞIM İLK OĞUL

Arılar kovana girdi.Kovanı arılığa yerleştirdim.
Eşim;"Tamam sen bu işi öğrenmişsin,arıcılık yaparsın"diye uzaktan sesleniyor.Ben oğulu kovana almak için uğraşırken eşim dışarı çıkmadan camdan beni izliyormuş.Herhalde arılardan korkusuna dışarı çıkamadı.
Çıkan oğul beni de düşünmüş olmalıki hiç zorluk çekmedim.
Bu meşe fidanı bahçenin giriş kapısının yanında.İki gün önce arıcı Mustafa Soylu arkadaş beni ziyarete geldi.Meşe fidanını göstererek,"Arılar oğul verirse bu meşeye konar"demişti.Çıkan ilk oğul sanki onu duymuş gibi, gidip meşeye kondu.
Arkadaş eski arıcı,oğulun nereye konacağını biliyormuş demek.
Oğul çıkınca uzaklara gitmesin diye, bahçedeki ağaçlara melisa yağı sürüyorum.
Ben melisa yağını boşa sürmüşüm.
Benim arılarda oğul veriyormuş.
-Arıcı arkadaşlar hep soruyorlardı.
-Oğul aldın mı?
-Benim arılar kısır diyordum.
-Şakalaşıyorduk.
Bugün oğul vererek kısır olmadıklarını gösterdiler.
Arılar iki yıldır bu bahçede.Ben burada ilk oğulu alıyorum.


Hiç yorum yok: