25 Mayıs 2008 Pazar

BİR KİŞİYE DAHA BULAŞTI

Bursa-Mustafakemalpaşa-Karaorman Köyü Hasan Göktaş ve kayın validesi.
Hasan Göktaş'ı benim arılar iğnelemişti.
Bende ona bir oğul sözü vermiştim.
İki yıldır benim arılar oğul vermedi.Hasan'a verdiğim sözü tutamadım.
Yaklaşık on gün önce Hasan'a bir boş kovan verdim.Karaorman Köyünde kayın validesinin bahçesinde uygun bir yere koymasını söyledim.Hasan, kovanı aşağıdaki resimde görünen yere yerleştirmiş.
22.05.2008 günü beni aradı.Kovana arı girdiğini söyledi.Yarın gidip bakarız dedim.
23.05.2008 günü arıyı bakmaya gittik.
Gerçekten görmeye değermiş.
Hasan Göktaş'ın sarı bir kızı olmuş.
Kovan içini düzenleyip kapattık. Şurup hazırladım.Akşama vermesini söyledim.
Ananın yumurtlamasını bekleyeceğiz.
Hasan'a da bulaştıya bir daha bırakmaz.
Hasan Göktaş'ın kovanı ilk koyduğu yer.





Hiç yorum yok: