30 Kasım 2012 Cuma

KOLONİLERDE YİYECEK KONTROLÜ

Kasım ayının sonu geldi.Arılar polen taşıyorlar.
Poşetle şerbet vermiştim.Bu gün yapılan kontrolde bazı kolonilerin poşetlerdeki şerbetleri bitirdiklerini gördüm.
Birkaç koloniyi detaylı inceledim.Hiç yavru olmayan koloni olduğu gibi,kapalı yavrulu kolonilerde vardı.Şerbetlerini bitiren kolonilere tekrar şerbet hazırlayıp vereceğim.(Şerbet= 2 ölçek su+3 ölçek şeker)
Önümüzdeki günlerde hava yağmurlu olsa da sıcaklık düşmüyor.Canı isteyen tepesinin üzerindeki şerbetten yararlansın.



Dört tane mini kovanım var.Minileri bu şekilde korumaya aldım.Tekrar bunun üzerine elbise giydireceğim.Hava soğuk olursa üşümesinler.
















Havalar o kadar güzel ki!
Yazın açmayan güller şimdi açmaya başladı.

               Halil Bey'in verdiği civcivlerden bir tanesi.Yumurtaya başladı.Halil Bey'in sayesinde yumurtasız kalmadık.Benim tavuklar var ama yaşlı oldukları için yumurta yapmıyorlar.
               İnsana çok yakın.Kolayca tutuluyor.Kucağıma alıp biraz sevdim.

Hiç yorum yok: