7 Haziran 2011 Salı

KARA ÇALI AÇMAYA BAŞLADI

Üç tane kovanda oğula yönelme vardı.Üç kovanın da analarını ruşete aldım.Ana memelerinin iyilerinden iki tanesini bırakıp diğerlerini kestim.Bu kolonilerin iki tanesinde ana çıktı,yumurtaya başladı.Diğeri de yakında başlar.
Bu yıl,bu güne kadar daldan bir tane oğul aldım.Bakalım bundan sonra ne olur.
Böyle devam ederse,bu yıl en az oğul almış olacağım.




ARKADAŞ
Bir arkadaşım benim telefonumu kaybettiğini,bana ulaşamadığını söylemiş.
Eğer böyle söylediyse yalan söylemiş.
Bu arkadaşım ,beni çok iyi tanıyor.
Burayı takip ediyor.
Günlüklerimi okuyor.
Burada yazan telefonlarımı acaba görmedi mi?
MSN adresimi görmedi mi?
Bana verdiği telefon numarasına da, ben ulaşamıyorum.
Verdiği numara kullanılmıyormuş.
İleti gönderdim,yanıt vermedi.
Bu mu Arkadaş?
Ben kendisini iyi tanımıyorum.
O ,beni iyi tanıyor.

Hiç tanımadığım kişiler Yozgat'tan,Zonguldak'tan,Gaziantep'ten,Nevşehir'den telefonumu bulmuşlar bana telefon ediyorlar.Ama arkadaşım,benim telefonumu kağıda yazmış atmış,bir dahada telefonumu bulamamış.
Bence arkadaş değilmiş.
Arkadaş sözcüğünün sözlük anlamını buldum.

arkadaş; bir işte birlikte bulunanlardan her biri, yoldaş, tanış, tanıdık, dost, ahbap, refik, yaren.
birbirlerine karşı sevgi ve anlayış gösteren kimselerden her biri.
 Katlı kovanlarda ana memesi kontrolü yaptım.
 Mini kovanda ana yumurtaya başladı.


 Bu mini kovan ikinci kez ana kaybetti.Yalancı ana yumurtlamış.
Kovandaki yumurtalı çerçeveleri aldım.Yumurta olmayan, bir tane ballı çerçeve bıraktım.Üç tane ham petek verdim.Mustafa Bey'in getirdiği ana memesini iki çerçeve arasına yerleştirdik.Bakalım ne olacak.Yalancı ana nereye yumurtlayacak.Çerçeveleri işleyene kadarda ana çıkar.


 Bu çerçeveleri büyük kovana verdim.Ana yumurtlayınca alıp,mini kovanlara vereceğim.

 Bahçede çok dana burnu var.Ağaçtaki baykuş,topraktan çıkanları topluyor.Resim çekerken beni izliyordu.Güzel poz vermiş.

 Bahçede en iyi kiraz veren ağaç.Kirazlar tam olgunlaşana kadar bekleyeceğim.Olgulaşmış şekilde resmini çekmek istiyorum.Kiraz olgunlaşana kadar umarım kimse dallamaz da bende resmini çekerim.
Benim en çok hoşuma giden,dalında meyveyi izlemek.Bu yüzden yanıma gelen arkadaşlar dalından meyveyi koparırken,benim canım acıyor.Ben isterim ki,meyve dalında olgunlaşsın da ben koparayım,arkadaşlarımla paylaşayım.

 Çilek topladım,akşam otururken yemek için.

Haziran ayında gelen polenin rengi değişti.Mayıs ayında gelen polenin rengi kahverengi idi.

Hiç yorum yok: