12 Kasım 2007 Pazartesi

YABAN ARILARINDAN KURTULUŞ YOK
Bazı arkadaşlardan duyduğum bira metodunu uyguladım.Bakalım başarılı olabilecekmiyim.

Kovanda beslendi.Biranın kokusunu alıp şişenin içine girdi.Birayı içip sarhoş oldu.Şişenin dışına çıkamadı.Ama üç tane yakaladı.

Kovandan çıktı dinleniyor.Ama ben,dinlenmesine izin vermedim.
Kim bilirki kovanın içinde hangi suçları işledi.


Yavru uçuran kovanlar.











Arılarım beni çok özlemişler.













Yaban arıları kovanları çok sık ziyaret ediyorlar.Kovana giren yaban arılarının bazıları uçarak dışarı çıkıyor.Bazıları tabutla dışarı çıkıyor.Bazı kovanların önlerinde yaban arı cesetleri var.Bazılarında yok.Hava soğuk olduğu için kovanları açıp bakamıyorum.
Bu gün öğleden sonra rüzgar azalınca bazı kovanlar yavru uçurdular.Yavru uçuranlara sevindim.Yavru uçurmayanlar bende soru işareti bıraktı.

Alt resimlerdeki bez parçaları elmanın dalları kırılmasın diye bağlandı.





































Uzun zamandır arılarla da ilgilenemedim.Bu gün bahçede çalışırken onları izleme fırsadı buldum.












Armutlar büyümeye devam ediyor.













Misafirlerim vardı.Bahçedeki çalışmalara ara vermiştim.Misafirleri gönderdim çalışmalara devam ediyorum.













































Hiç yorum yok: