13 Ocak 2016 Çarşamba

KOLONİ KONTROLÜ

70 KOLONİ ARI SATILIK

Koloniler kovanı ile birlikte satılacak.
Koloniler 3,4,5,6 çerçeve.

Kolonilerin hepsinin kontrolünü yapamadım.
35 koloni bakabildim.Yarıdan fazlasını bakamadım.
16 kolonide yavru yeni başlamış.9 kolonide avuç içi kadar kapalı yavru vardı.10 kolonide yavru başlamamış ama hazırlık başlamış.Kraliçe kaybı yoktu.
Bazı koloniler yavru alanını çok açmışlardı.Ortada kalan çerçevelerde bal kemerleri yok olmuştu.
Poşetle şerbet vermeye devam edilecek.






Güçlü bir koloni.
Yavru alanını fazla açmış.
Çerçevede yiyecek yok denecek kadar azalmış.
Bu koloniye tekrar poşetle şerbet verdim.



Boş şerbet poşetleri kolonilerden alındı.




Bu koloninin de kapalı yavrusu var.


Yiyecek ihtiyacı olmayan koloniler,verilen şerbeti içeri çekmemişler.Bu kolonilerden şerbet poşetleri alınarak,ihtiyacı olan kolonilere verildi.







Kapalı yavrusu olan bir koloni.Yavru alanını genişletiyor.Tekrar şerbet verildi.









2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Hocam
Barekallah, sezonu açmışsınız. Gönlünüze göre bir yıl geçirmeniz dileğimle...
Selam, saygı ve muhabbetle...

zeynuğu dedi ki...

Sezonu açtım ama hepsinin kontrolünü yapamadım.Teşekkür ederim.
İyi çalışmalar.