11 Mart 2010 Perşembe

POLEN ÇEKMECELİ KOVAN TABANI

Odalar için aldığım yer döşemelerinden artan tahtaları değerlendirdim.
Yer döşemelerinden yaptığım ballık.
10 tane polen çekmeceli kovan tabanlarını yer döşemesi tahtalarından yaptım.

İşimi kolaylaştıran makina.
Bir arkadaşımdan emanet olarak aldım.
Bu araç olunca kovan yapmak benim için kolaylaştı


Eski ballıklarımın kalınlıkları kuluçkalık için uygun olduğundan,yeni yaptığım polen çekmeceli kovan tabanlarını eski ballıklarda kullandım.
Yer döşemesi tahtalarından 8 tane de ballık yaptım. Elimde biraz daha malzemem kaldı.
10 tane daha yarım ballık yapacağım.



Bu da bahçemin gülü,benim sadık dostum Yıldırım.
Yıldırım'ı geçen sene 20 mayısta Enver abiden almıştım.Ben aldığım zaman yavruydu.Tahminim Yıldırım şimdi bir yaşında.










5 yorum:

Hasan ÇINARLIK dedi ki...

Maşallah hocam elinize sağlık...
Ballıklar ve kovan altlıkları çok güzel olmuş...
Güle güle kullanın...
Bol ürünlü bir mevsim diliyorum.

enver mutlu dedi ki...

Elinize sağlık hocam kovan altlıkları güzel olmuş.Bende yaptım ama bu kadar güzel olmadı beceri meselesi.Bereketli sezon diliyorum.

Mustafa Soylu dedi ki...

Kolay gelsin hemşerim. İnşaatı bitirmişsin gibi. Kovan altlıkları da iyi gözüküyor. Bereketli sezon diliyorum.

muratakın dedi ki...

Sayın Şenol Bey:

Artan malzemeleri değerlendirmek iyi olmuş.

İnsanın kendi emeğinle üretmesi gibi kendine haz veren duygu zor bulunur

İRFAN CEYHAN dedi ki...

senaol bey guzel olmuş detaylı fotolar varsa taban için ebat ve detay resim mumkunmu mail atarmısınız.irfanceyhan@hotmail.com
saygılar.