13 Mayıs 2011 Cuma

ÇİRKİN VE ARI KUŞU

Arı kuşları,arılara çok zarar verdi.Havanın sisli ve soğuk olması,arı kuşlarının göç zamanına denk geldi.
Güneşli havalarda arı kuşları fazla zarar veremiyor.

Hava soğuk ve sisli arılar çalışamıyor.Kovandan çıkan arılar geri dönemiyor.Arı kuşlarına yem oluyorlar.Bu yıl arı kuşları iyi beslendi.Bu yıl arılar beslenemedi.Açan çiçeklerden hiç yararlanamadılar.Kovanlarda yiyecek kalmadı.Şerbet vermeye devam ediyorum.
Bu yıl, mayıs ayının ilk haftasında iki gün bal geldi,başka yok.
Düzenli bir şekilde 3 gün polene çalıştılar.

Bundan sonra bakalım ne olacak.




Benim Çirkin, Arı Kuşunu yakaladı.Bana bakarak miyavlıyordu.Sanki "ben Arı Kuşunun cezasını verdim"diyordu.Uzun süre Arı Kuşu ile oynadı.Elinden alıp, Arı kuşunun resmini çekip,tekrar Çirkin'e verdim.




1 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Şenol Hocam.

Av ve Avcı....

Hayat ne kadar garip değil mi.

acaba biz bu denklemin neresindeyiz....

SLM ve Muhabbetle...